miercuri, 25 aprilie 2018

Rugăciune la începutul zilei



Tată, ziua de azi stă înaintea mea ca o coală albă. Nu știu ce îmi va aduce.
Soarele răsare și razele lui sunt pentru mine un simbol al dragostei Tale - luminoase, calde și prietenoase. Întinde-mi mâna, Doamne, ca s-o apuc strâns și să merg prin această zi alături de Tine. Ocrotește-mă când sunt în pericolul de a părăsi calea pe care merg alături de Tine.

Arătă-mi când fac ceva ce nu-Ți place. Dă-mi, Te rog, mereu clipe de odihnă în care să-Ți pot auzi vocea. Călăuzește-mă Tu în toate deciziile mele, pentru că Tu știi cel mai bine ce este bine pentru mine. Deschide-mi ochii să văd greșelile pe care le fac. Spune-mi când Te întristez. Deschide-mi urechile ca să-Ți aud vocea șoptită. Ajută-mă să transmit dragostea Ta în relațiile pe care le am cu oamenii din jurul meu, pe care Tu mi i-ai încredințat. Iar pe oamenii străini pe care îi voi întâlni astăzi, vreau să-i văd cu ochii Tăi, să-i respect și să-i prețuiesc pentru că au valoare în ochii Tăi.

Fă-mă conștientă de tot ce mă desparte de Tine, căci aceasta este vină în ochii Tăi, este păcat. Oprește-mă din drum ca să Ți le mărturisesc și să le aduc înaintea Ta. Curăță-mă apoi cu harul iertării Tale, ca să mă pot ridica din nou și să pot merge mai departe. Lasă-mă să mă opresc, să îngenunchez, să mărturisesc, să mă pocăiesc și să merg mai departe prin puterea Ta. Ca în botez vreau să mă scufund în iertarea Ta vindecătoare și să mă ridic în certitudinea dragostei Tale.
Amin.

(Dorothea Unbehend)

Niciun comentariu: